Вітаю Вас Гість!
Вівторок, 19.03.2024, 09:43
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Позашкільні навчальні заклади

Зв'язок з нами

Національна Гаряча Лінія

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 431

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Події в Україні

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

miskyo-melit.at.ua/

ua.lokando.com/start.php

Освітня он-лайн карта профільного навчання м.Мелітополя

Он-лайн карта мережі "Активна освіта" м.Мелітополя

Пошук

Форма входу

Календар

«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Що відбулося

Урядові та регіональні сайти

Структурні підрозділи методичного кабінету

Архів записів

Моніторинг 2017-2018н.р.

 


Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від 09.08.2017 №443 "Про підсумки моніторингових досліджень щодо стану якості освіти учнів ЗНЗ міста у 2016-2017 н.р."

Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від 25.09.2017 № 635 "Про проведення моніторингу готовності учнів 11-х класів шкіл міста до ДПА / ЗНО

з української мови та літератури, математики, історії України у 2017-2018 н.р."

Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від 27.10.2017 № 738 "Про  участь у  моніторинговому дослідженні стану готовності вчителів початкової школи до  впровадження нового Державного стандарту 
початкової загальної освіти в навчальних закладах м. Мелітополя"

Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від  06.12.2017 № 827 "Про організацію моніторингового дослідження щодо вивчення рівня  сформованості здатності до читання, розуміння й інтерпретації різноманітних  текстів  учнями  9-х класів  закладів загальної середньої освіти м. Мелітополя"

 

 

Готуємось до міжнародного дослідження PISA-2018

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2016 р. № 72-р «Деякі питання участі України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018»

Офіційний сайт PISA  в Україні

19 січня у Дніпропетровському РЦОЯО відбулася регіональна нарада щодо участі України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018, в якій прийняла участь національний координатор Програми, начальник відділу досліджень та аналітики Українського центру оцінювання якості освіти Тетяни Вакуленко. Переглянути трансляцію можна за посиланням

Приклади завдань PISA  (січень-лютий 2017)

Наказ управління освіти Мелітопольської міської ради від 27.07.2016 №501 "Про підсумки моніторингових досліджень щодо стану якості освіти учнів ЗНЗ міста у 2015-2016 н.р."

Аналітична довідка 
«Про результати моніторингового дослідження рівня  інноваційного потенціалу педагогічного колективу в загальноосвітніх закладах м. Мелітополя у 2015-2016 н.р.»

Завдання стартового етапу моніторингу готовності учнів 11-х класів шкіл міста до ДПА/ЗНО 2017

з української мови та літератури

з історії України

з математики

 

Вчителям щодо використання  методів інтерпретації результатів моніторингових досліджень якості освіти      

  

Рекомендації  вчителям міста 

у контексті підвищення якості природничо-математичної освіти

 Деякі напрямки удосконалення системи математичної підготовки учнів:

 

}       проблеми із обчислювальними навичками восьмикласників залишились невирішеними ще у 5-7 класах(а можливо, ще у початковій школі) – внести зміни до навчальної програми для основної школи для посилення арифметичної складової;

}       у 5-8 класах більше часу приділити для формування в учнів пошукового мислення. Здатності робити самостійні логічні кроки і висновки – введення у ЗНЗ для 5-9 класів курсу за вибором "Логіка”;

}       формально-поверхове вивчення геометрії призводить не до розвитку геометричної уяви учні, а, навпаки, до її згасіння (дитина не намагається уявляти чи шукати, а пригадує готові відбитки-алгоритми) – на кожному уроці пропонувати учням завдання практичного змісту;

}       роботу з даними, вивчення елементів схоластики здійснювати також на завданнях життєвого спрямування та через практичні роботи.

 

 

Деякі напрямки удосконалення природничо-наукової освіти. Фізика

 

}       необхідність внесення певних змін у методиці викладання предмета: залучення учнів до експериментальної та практичної діяльності (на кожному другому уроці планувати проведення спостережень, складати плани досліджень, описувати побачене; натомість організовувати роботу учнів у малих групах, проводячи експерименти чи дослідження доцільно тільки на деяких уроках);

}       близько 50% часу на уроці учні повинні самостійно розвязувати задачі (перевірку знань учнів доцільно здійснювати лише на деяких уроках);

}        основні поняття з фізики, наукові формули та закони, потрібні для розв'язування задач, учні повинні знати напам'ять;

}       кабінет фізики потрібно забезпечити принаймні одним комп'ютером (кілька разів на місяць використовувати його як засіб розв'язування задач;

}       оснащення навчальних кабінетів матеріалами й обладнаннями, потрібними для демонстрації експериментів і проведення практичних робіт.

 

Деякі напрямки удосконалення природничо-наукової освіти. Хімія

 

}       перемістити акценти з відтворення й застосування знань у простих модельних ситуаціях на їх використання у повсякденному житті;

}       допоміжні тексти та ілюстрації підручників слід підпорядковувати меті формування вмінь працювати з медіаінформацією, аналізувати й інтерпретувати дані, оцінювати їх;

}       необхідно збагатити методичний апарат завданнями, виконання яких допоможе учням узгоджувати із системою шкільних знань життєвий досвід та додаткові відомості, отримані з інших джерел, ефективно й грамотно розв'язувати практичні, соціально та індивідуально значущі проблеми;

}       для більш повного контролю знань учнів варто збільшити частку завдань, що потребують формулювання відповіді, тобто завдань закритого типу.

 

Деякі напрямки удосконалення природничо-наукової освіти. Біологія

 

}       включати завдання, в яких закладені предметні компетенції: класифікувати організми за певними ознаками (морфологічними, поведінковими тощо); виявляти залежності; використовувати дані біологічних експериментів; аналізувати таблиці з певними даними, використовувати їх і робити висновки; аналізувати схематичні малюнки, схеми. графіки; виконувати завдання прикладного спрямування, в яких потрібно не лише вибрати відповідь, а й пояснити її;

}       збільшити кількість практико-орієнтованих завдань;

}       посилити увагу до формування умінь здійснювати аналіз, узагальнення, порівняння, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;

}       зробити акцент на формуванні в учнів умінь працювати з малюнками, графіками, таблицями.

 

Деякі напрямки удосконалення природничо-наукової освіти. Географія

 

}       Під час контролю знань ширше використовувати відкриті тести, які б потребували від учнів уміння аналізувати, порівнювати, пояснювати певні природні процеси через встановлення причинно-наслідкових зв'язків, обґрунтовувати свою думку, висловлювати оціночні судження, робити загальні висновки, висувати припущення і розуміти навчальний матеріал на рівні теорії. Закону чи закономірності;

}       Практична спрямованість процесу викладання, зв'язок з найближчим природним оточенням, реалізація розвивального потенціалу географічної освіти через використання різноманітного наочного приладдя. Зокрема моделей природних об'єктів, процесів і явищ.