Вітаю Вас Гість!
Неділя, 25.06.2017, 18:46
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Позашкільні навчальні заклади

Зв'язок з нами

Національна Гаряча Лінія

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 421

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Події в Україні

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

miskyo-melit.at.ua/

ua.lokando.com/start.php

Освітня он-лайн карта профільного навчання м.Мелітополя

Он-лайн карта мережі "Активна освіта" м.Мелітополя

Пошук

Форма входу

Календар

«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Що відбулося

Урядові та регіональні сайти

Структурні підрозділи методичного кабінету

Архів записів

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Освіта, повага і рівність для всіх

Інклюзивна освіта – перспектива нова. 
Хоч різні можливості – рівні права! 
Кожна дитина – це цілий світ, 
Освіта, повага і рівність для всіх! 

 

Інформаційні матеріали

Основні принципи інклюзивної освіти:

  • Визнання того, що всі діти можуть і мають навчатися разом.
  • Адаптація закладів освіти до потреб своїх учнів, а не навпаки.
  • Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини.
  • Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою. 
  • Залучення батьків до навчального процесу дітей, як рівноправних партнерів та перших вчителів своїх дітей.
  • Гарантування солідарності, співучасті, взаємоповаги, розуміння між дітьми з особливими потребами та їхніми ровесниками.

 

Нормативно-законодавча база 

  • Визнання прав дитини, її інтересів, потреб, надання допомоги у процесі соціалізації та вибору професійної діяльності є дуже важливим на сучасному етапі розвитку освіти.
  • Педагогічна діяльність повинна бути вмотивована, та мати правове забезпечення.

 

Законодавча база

 

 

Методичні матеріали

Переваги інклюзивної освіти:
для дітей з особливими освітніми потребами:

  • Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей. 
  • Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
  • Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
  • Навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.
  • У дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті.

для інших дітей:

  • Діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей.
  • Діти вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них.
  • Діти вчаться співробітництву.
  • Діти вчаться поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

для педагогів та фахівців:

  • Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.
  • Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що дає їм змогу ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.
  • Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) починають сприймати дітей більш цілісно, а також вчаться дивитися на життєві ситуації очима дітей. 

 

Інклюзивний підхід:

  • створення таких умов, за яких усі учні мають однаковий доступ до освіти, у тому числі діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у загальноосвітніх школах; водночас, усі учні мають можливість отримати досвід, знання, які сприяють подоланню  упереджень й дискримінації та  сприяють формуванню позитивного ставлення до тих, хто „відрізняється”.

Організаційні заходи 

 

             Склад МПМПК та контакти

 

        Навчальні заклади

 

Система інклюзивної освіти м. Мелітополя

Корисні сайти:

Всеукраїнський фонд Крок за кроком