Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 19.04.2024, 05:06
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Позашкільні навчальні заклади

Зв'язок з нами

Національна Гаряча Лінія

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 431

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Події в Україні

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

miskyo-melit.at.ua/

ua.lokando.com/start.php

Освітня он-лайн карта профільного навчання м.Мелітополя

Он-лайн карта мережі "Активна освіта" м.Мелітополя

Пошук

Форма входу

Календар

«  Січень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Що відбулося

Урядові та регіональні сайти

Структурні підрозділи методичного кабінету

Архів записів

Головна » 2015 » Січень » 29 » Школа резерву керівних кадрів
15:24
Школа резерву керівних кадрів

    28 січня 2015 року під керівництвом в.о.директора методичного кабінету Н.В. Мрин-ської відбулося чергове заняття міської Школи резерву керівних кадрів за темою "Управління якістю освіти. Моніторинг як основа управління якістю освіти в ЗНЗ".

       На занятті розглядались актуальні проблеми використання нових ефективних технологій моніторингу в управлінні якістю освіти: квадрант-аналіз, критеріально-факторні моделі (Ніколенко І.М., методист управління освіти); моніторинг як запорука підвищення рейтингу навчального закладу (Овсянникова М.С., директор ЗОШ№11);  досвід роботи з організації та системи моніторингових досліджень в ЗОШ№11 (Марченко К.О., заступник директора з методичної роботи ЗОШ№11).

         В ході практичної частини семінару майбутні управлінці  успішно склали проект управлінських рішень за отриманими результатами запропонованих моніторингових досліджень.

Додаткові матеріали, які застосовувались в ході заняття:

Презентація до доповіді  «Управління якістю освіти. Моніторинг як основа управління якістю освіти в ЗНЗ»

Презентація до доповіді «Організація та система моніторингових досліджень у ЗОШ№11»

Факторно-критеріальна модель оцінки дільноості вчителя

Факторно-критеріальні моделі оцінки навчальної дільноості учня

Ніколенко І.М.

           

           

Переглядів: 539 | Додав: melmiskyo | Рейтинг: 3.9/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]