Вітаю Вас Гість!
Неділя, 22.12.2024, 09:02
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Позашкільні навчальні заклади

Зв'язок з нами

Національна Гаряча Лінія

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 431

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Події в Україні

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

miskyo-melit.at.ua/

ua.lokando.com/start.php

Освітня он-лайн карта профільного навчання м.Мелітополя

Он-лайн карта мережі "Активна освіта" м.Мелітополя

Пошук

Форма входу

Календар

«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Що відбулося

Урядові та регіональні сайти

Структурні підрозділи методичного кабінету

Архів записів

Головна » 2018 » Січень » 30 » Підвищення якості освіти шляхом моніторингових досліджень
16:19
Підвищення якості освіти шляхом моніторингових досліджень
   26 січня 2018 року в рамках КТЦ на базі Мелітопольської гімназії №19 відбувся практичний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи. Тема зустрічі: "Підвищення якості освіти шляхом моніторингових досліджень", в ході якої господині, кожна у своїй царині, щиро ділилися досвідом використання моніторингових досліджень в освітньому просторі гімназії. Так, із моніторингом

моніторингом управлінських заходів навчального  закладу  познайомила  директор гімназії  МельникСвітлана Володимирівна. Технології ведення моніторингу рівня НДУ, ефективності впровадження профільної освіти, поглибленого навчання презентувала молодий заступник директора з навчально-виховної роботи Тонкошкур Х.О. Христина Олегівна зазначила, що гімназія плідно працює в хмарному просторі Google та має свою «віртуальну учительську». Це місце, де є вся необхідна інформація для пед. колективу, в тому числі де розміщені дані моніторингових карт. Це дуже зручно у користуванні та при аналізі тих, чи інших показників. Гулакова Людмила Михайлівна, засупник директора з МР, виступила з висвітленням питання щодо моніторингу професіональної підготовки вчителів в контексті НУШ. Вона зазначила, що  в гімназії проводилися моніторингові дослідження із заповненням кваліметричних карт як вчителями, керівниками ШМО, так і адміністрацією.Моніторинг цього питання допомагає виявити проблемні місця з точки зору методичної підготовки та готовності вчителів до змін у сучасній школі.  Свої дослідження щодо впливу виховної роботи на якість освіти гімназистів та психологічний супровід учнів за результатами моніторингу представили практичний психолог Лукашенкова О.О. й заступник з виховної роботи Голуб І.В. Ці моніторингові дослідження тісно пов’язані між собою і певні питання можуть випливати з однієї картки і з’влятися в іншій. Для того, щоб результати покращувалися, а рівень учнів і вчителів тільки зростав, треба перебудовувати свої погляди та ставлення до освітнього процесу. Чого і вимагає нова українська школа.  Результати стартового етапу міського моніторингу готовності як інструмент підвищення якості підготовки випускників до ДПА / ЗНО 2018 проаналізувала методист управління освіти Ніколенко І.М. Всіх присутніх зацікавила представлена адміністрацією гімназії перспектива введення та застосування всіх моніторингових матеріалів у Google просторі. На завершення семінару директор гімназії № 19 Мельник Світлана Володимирівна зауважила, що тільки командна робота  і бажання кожного може зрушити з місця будь що. Що кваліметричні моделі, моніторингові картки, робота в «хмарах» - це повсякденні завдання, які колектив зараз виконує, вже не помічаючи. А от глибокий аналіз, який можна провести завдяки цій роботі заради покращення результатів, це дійсно показник того, що навчальний заклад рухається у  вірному напрямку.

     

Переглядів: 392 | Додав: melmiskyo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]