16:19 Підвищення якості освіти шляхом моніторингових досліджень | |
моніторингом управлінських заходів навчального закладу познайомила директор гімназії МельникСвітлана Володимирівна. Технології ведення моніторингу рівня НДУ, ефективності впровадження профільної освіти, поглибленого навчання презентувала молодий заступник директора з навчально-виховної роботи Тонкошкур Х.О. Христина Олегівна зазначила, що гімназія плідно працює в хмарному просторі Google та має свою «віртуальну учительську». Це місце, де є вся необхідна інформація для пед. колективу, в тому числі де розміщені дані моніторингових карт. Це дуже зручно у користуванні та при аналізі тих, чи інших показників. Гулакова Людмила Михайлівна, засупник директора з МР, виступила з висвітленням питання щодо моніторингу професіональної підготовки вчителів в контексті НУШ. Вона зазначила, що в гімназії проводилися моніторингові дослідження із заповненням кваліметричних карт як вчителями, керівниками ШМО, так і адміністрацією.Моніторинг цього питання допомагає виявити проблемні місця з точки зору методичної підготовки та готовності вчителів до змін у сучасній школі. Свої дослідження щодо впливу виховної роботи на якість освіти гімназистів та психологічний супровід учнів за результатами моніторингу представили практичний психолог Лукашенкова О.О. й заступник з виховної роботи Голуб І.В. Ці моніторингові дослідження тісно пов’язані між собою і певні питання можуть випливати з однієї картки і з’влятися в іншій. Для того, щоб результати покращувалися, а рівень учнів і вчителів тільки зростав, треба перебудовувати свої погляди та ставлення до освітнього процесу. Чого і вимагає нова українська школа. Результати стартового етапу міського моніторингу готовності як інструмент підвищення якості підготовки випускників до ДПА / ЗНО 2018 проаналізувала методист управління освіти Ніколенко І.М. Всіх присутніх зацікавила представлена адміністрацією гімназії перспектива введення та застосування всіх моніторингових матеріалів у Google просторі. На завершення семінару директор гімназії № 19 Мельник Світлана Володимирівна зауважила, що тільки командна робота і бажання кожного може зрушити з місця будь що. Що кваліметричні моделі, моніторингові картки, робота в «хмарах» - це повсякденні завдання, які колектив зараз виконує, вже не помічаючи. А от глибокий аналіз, який можна провести завдяки цій роботі заради покращення результатів, це дійсно показник того, що навчальний заклад рухається у вірному напрямку. | |
|
Всього коментарів: 0 | |