21:50 Педагогічні ради в навчальних закладах міста | |
Канікули – для учнів, а для
педагогів – час підвищення кваліфікації, обмін педагогічним досвідом, набуття
нових знань. 30 жовтня у Мелітопольській гімназії №10
пройшов методичний захід – педрада з актуальної проблеми «Інноваційні технології.
Упровадження ефективного педагогічного досвіду». Девізом роботи педагогів мелітопольської гімназії №10 став
мудрий вислів філософа: «Не досить оволодіти премудрістю, потрібно також уміти
користуватися нею" Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватися
до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час
адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним із
складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі. Саме цій проблемі і
була присвячена педрада-консиліум « Від періоду зрілості – до періоду
дорослішання» у Мелітопольській загальноосвітній школі № 1. Педагоги школи проаналізували
процес адаптації п’ятикласників, попрацювали у групах, де створювали портрет
випускника 4-го класу та учня 5-го
класу, портрет учителя, який працює в п’ятих класах.
Перед педагогами з аналізом результатів проведених діагностик та анкетувань виступили практичний
психолог Курасова С.О. та соціальний педагог Олексенко Н.І. Педагоги визначили проблеми, над якими необхідно
пропрацювати та отримали домашнє завдання: обговорити проблеми на засіданнях
шкільних методичних об’єднань та
знайти шляхи розвя'зання цих проблем.
В ЗОШ №8 було проведено педагогічну раду "Ефективний урок. Шляхи досягнення ефективності"
В Мелітопольській гімназії №9 було проведено педраду з теми «Художньо-естетичне виховання в освітній системі гімназії». Свої ідеї щодо реалізації теми презентували: психолог закладу Я.О.Терещенко «Результати анкетування вивчення талантів учнів гімназії»; заступник директор з ВР Федоренко О.М. «Художньо-естетичне виховання в освітній системі гімназії»; Колос Н.В. «Використання музичних талантів учнів на уроках фізики та математики»; Кожухарь О.В. «Становлення творчої особистості гімназиста засобами художньо-естетичного компонента»; Ускова А.Л. та Ткачук О.В. «Як хореографічні здібності допомагають вивчати геометрію та креслення»; Козлова Г.П. «Народна пісня на уроці літератури»; Новохатня І.В. «Використання аудіо-рефератів на уроках»; Колос Н.В. «Використання музичних талантів учнів на уроках фізики та математики»; Катюха С.М. «Мова кольору та ліній». Підбиття підсумків педагогічної ради було проведено в формі театралізованого полілогу казкових героїв. | |
|
Всього коментарів: 0 | |