15:35 Моніторинг в освіті | |
21 квітня 2017 року на базі Мелітопольської гімназії №19 в рамках КТЦ "Активна освіта" пройшов семінар для заступників директорів з НВР з теми «Аналіз результатів моніторингу рівня навченості та планування корекційної роботи». Проблема здійснення моніторингу в освіті на сьогодні є надзвичайно актуальною, оскільки саме моніторингові дослідження дають можливість цілісно відстежити реальний стан освіти. Але важливим є не просто моніторинг освіти, а дослідження та прогнозування її поступового динамічного розвитку. Учасники семінару мали можливість переконатися, що моніторингові дослідження, які проводять у гімназії №19, дають змогу отримання об’єктивної інформації про рівень навчальних досягнень та якість знань учнів школи; встановлення зв’язків між успішністю учнів та результатами роботи вчителів; спрямування роботи всіх учасників навчально-виховного процесу на підвищення ефективності роботи з даного питання; використання отриманих матеріалів на педрадах, батьківських зборах для оцінки діяльності закладу. Учасники методичного заходу отримали корисні методичні рекомендації щодо організації роботи з цього напряму управлінської діяльності, а також планування корекційної роботи. Моніторинг має працювати як система, як фактор успіху закладу, педагога, учня.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |