Вітаю Вас Гість!
Субота, 25.11.2017, 10:57
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Позашкільні навчальні заклади

Зв'язок з нами

Національна Гаряча Лінія

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 424

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Події в Україні

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

miskyo-melit.at.ua/

ua.lokando.com/start.php

Освітня он-лайн карта профільного навчання м.Мелітополя

Он-лайн карта мережі "Активна освіта" м.Мелітополя

Пошук

Форма входу

Календар

«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Що відбулося

Урядові та регіональні сайти

Структурні підрозділи методичного кабінету

Архів записів

Головна » 2016 » Квітень » 19 » «Вирішуємо проблеми культурно-освітнього становлення особистості»
22:38
«Вирішуємо проблеми культурно-освітнього становлення особистості»

   У рамках місячника благоустрою міста на базі ЦЕНТУМ було проведено семінар для керівників гуртків загальноосвітніх навчальних закладів еколого-натуралістичного спрямування з проблеми «Екологічні аспекти культурно-освітнього становлення особистості».
   Досвід роботи Центру з питань залучення учнівської молоді, батьків, педколективу до природоохоронної діяльності презентували методист Тараненко І.А. та культорганізатор Дурман С.В. Заступник директора Куліш Г.В. розкрив фактори впливу на розвиток гармонійно розвиненої особистості на прикладі України та використовуючи позитивний досвід інших держав.
  Учасники семінару вирішували проблему рівня екологічної обізнаності населення та відповідальності за майбутній стан довкілля. Обговорення відбувалося у вигляді сюжетної гри «Виховуємо екологічно грамотного громадянина». Працюючи у командах, педагоги розглядали позитивні та негативні аспекти впливу на дитину з боку батьків, закладів освіти, державних установ, ЗМІ та оточуючого середовища.      
   Завершальною крапкою заходу став еколого-біологічний квест «Скарби природи поруч». Позитивний настрій захопив учасників, зануривши їх в атмосферу дитинства. Ігрова форма роботи дала можливість їм розкрити свої знання та проявити ерудицію.
За результатами роботи учасники семінару зробили висновок, що кожна людина повинна не тільки знати проблеми довкілля, але і не допускати власного безвідповідального ставлення до нього.
Ми повинні бути прикладом для наших дітей, а ні лише наглядачами.

Переглядів: 93 | Додав: melmiskyo | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]