Досягнення Робота станції
1. Теоретична підготовка вихованців до активної діяльності з набуття техніко - технологічних знань, розширення наукового світогляду.
2. Практична підготовка вихованців до плідної науково - дослідницької роботи та оволодіння уміннями і навичками з технічної творчості, організація змістового дозвілля.
3. Формування психологічної готовності вихованців до обґрунтованого вибору професії технічного профілю з урахуванням їх здібностей, уподобань, інтересів, створення умов для професійного самовизначення.
4. Виховання культури праці, потрібних людині як суб'єкту сучасного виробництва та культурного розвитку суспільства.
Відповідно до технічно - цільової спрямованості і психофізичних особливостей вихованців, гуртки, як основні форми організації навчально - виховного процесу класифікують за такими профілями:
а) Початково - технічний, в який входять гуртки класифікації:
початкове - технічне моделювання - 7 груп - 96 вихованців.
б) Спортивно - технічний, в який входять гуртки 1, 2 та 3 рівня класифікації:
авіамоделювання - 2 групи - 17 вихованця
автомоделювання - 3 групи - 29 вихованця
судномоделювання - 4 групи - 57 вихованця
в) Художньо - технічний, в який входять гуртки 1 і 2 рівня класифікації:
декоративно - прикладна творчість - 16 груп - 240 вихованця
моделювання іграшок - сувенірів - 15 груп - 207 вихованців
г) Виробничо - технічний, в який входять гуртки 1, 2 та 3 рівня класифікації:
радіотехнічний - 3 групи - 29 вихованця
Всього: 50 груп, 675 вихованців.
Гуртки початкового-технічного профілю є першою ланкою в структурі гуртків технічного напряму станції. До них належать гуртки початкового технічного моделювання та початкового технічного конструювання. Вони організуються для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Зміст діяльності гуртків початкового - технічного профілю спрямований на введення дітей у світ техніки, залученню їх до створення іграшок, моделей технічних об'єктів (машин, механізмів, тощо). У доступній формі керівники гуртків ознайомлюють учнів із найпростішими технологічними процесами, елементами електротехніки та графічної підготовки, розвивають початкові вміння і навички обробки різних матеріалів. Істотне місце в роботі гуртків займають ігри та змагання. Як показує досвід, заняття в гуртках початково-технічного профілю є ефективною пропедевтикою для всіх форм наступної роботи з юними техніками.
До спортивно - технічного профілю належать гуртки: авіамоделювання, автомоделювання, судномоделювання, радіокеровані моделі. Їх відвідують учні молодшого, середнього та старшого шкільного віку, які виявляють інтерес до моделювання, технічних видів спорту.
У процесі роботи над створенням моделей, їх випробувань, учні ознайомлюються з історією відповідних галузей техніки, досягненнями та перспективами подальшого їх розвитку.
Значне місце в роботі гуртків спортивно - технічного профілю займає участь дітей у змаганнях: виставках і конкурсах, які є єфективною формою підведення підсумків роботи як гуртка в цілому, так і досягнень його окремих вихованців.
Художньо - технічний профіль об'єднує гуртки декоративно - прикладної творчості та "виготовлення іграшок - сувенірів". До них залучаються учні молодшого, середнього та старшого шкільного віку.
У змісті роботи гуртків художньо - технічного профілю передбачено ознайомлення вихованців з основами художньо - прикладної творчості, особливостями створення художнього образу із застосуваннями різних художніх технік і матеріалів, формування естетичних смаків, розвиток художнього і технічного хисту.
Виробничо - технічний профіль об'єднує гуртки: радіотехнічний.
До них залучаються учні 6 - 11 класів.
Радіотехнічний гурток орієнтується на формування у вихованців твердих знань з основ радіо - електроніки, розумінню процесів, які відбуваються у радіоелектронних елементах при роботі схеми. Здобуті у процесі навчання теоретичні знання закріплюються практичними роботами - будуються та регулюються електронні пристрої на замовлення інших гуртків. Виготовлення таких закінчених і придатних для користування пристроїв дає надзвичайно важливий результат - гуртківці в одній роботі мають можливість вивчити всі цикли створення нового пристрою: від формування технічного завдання до розробки електричної схеми, макетування, наладки, конструювання печатної плати та корпусу до завершальної наладки всього виробу.
- розвиток творчої особливості дитини, його пізнавальних інтересів та індивідуальних здібностей;
- гармонійного розвитку потреб вихованців і творчого потенціалу;
- виховання самоорганізації та наполегливості в боротьбі за перемогу в конкурсах та змаганнях.
1. Теоретична підготовка вихованців до активної діяльності з набуття техніко - технологічних знань, розширення наукового світогляду.
2. Практична підготовка вихованців до плідної науково - дослідницької роботи та оволодіння уміннями і навичками з технічної творчості, організація змістового дозвілля.
3. Формування психологічної готовності вихованців до обґрунтованого вибору професії технічного профілю з урахуванням їх здібностей, уподобань, інтересів, створення умов для професійного самовизначення.
4. Виховання культури праці, потрібних людині як суб'єкту сучасного виробництва та культурного розвитку суспільства.
Відповідно до технічно - цільової спрямованості і психофізичних особливостей вихованців, гуртки, як основні форми організації навчально - виховного процесу класифікують за такими профілями:
а) Початково - технічний, в який входять гуртки класифікації:
початкове - технічне моделювання - 7 груп - 96 вихованців.
б) Спортивно - технічний, в який входять гуртки 1, 2 та 3 рівня класифікації:
авіамоделювання - 2 групи - 17 вихованця
автомоделювання - 3 групи - 29 вихованця
судномоделювання - 4 групи - 57 вихованця
в) Художньо - технічний, в який входять гуртки 1 і 2 рівня класифікації:
декоративно - прикладна творчість - 16 груп - 240 вихованця
моделювання іграшок - сувенірів - 15 груп - 207 вихованців
г) Виробничо - технічний, в який входять гуртки 1, 2 та 3 рівня класифікації:
радіотехнічний - 3 групи - 29 вихованця
Всього: 50 груп, 675 вихованців.
Гуртки початкового-технічного профілю є першою ланкою в структурі гуртків технічного напряму станції. До них належать гуртки початкового технічного моделювання та початкового технічного конструювання. Вони організуються для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Зміст діяльності гуртків початкового - технічного профілю спрямований на введення дітей у світ техніки, залученню їх до створення іграшок, моделей технічних об'єктів (машин, механізмів, тощо). У доступній формі керівники гуртків ознайомлюють учнів із найпростішими технологічними процесами, елементами електротехніки та графічної підготовки, розвивають початкові вміння і навички обробки різних матеріалів. Істотне місце в роботі гуртків займають ігри та змагання. Як показує досвід, заняття в гуртках початково-технічного профілю є ефективною пропедевтикою для всіх форм наступної роботи з юними техніками.
До спортивно - технічного профілю належать гуртки: авіамоделювання, автомоделювання, судномоделювання, радіокеровані моделі. Їх відвідують учні молодшого, середнього та старшого шкільного віку, які виявляють інтерес до моделювання, технічних видів спорту.
У процесі роботи над створенням моделей, їх випробувань, учні ознайомлюються з історією відповідних галузей техніки, досягненнями та перспективами подальшого їх розвитку.
Значне місце в роботі гуртків спортивно - технічного профілю займає участь дітей у змаганнях: виставках і конкурсах, які є єфективною формою підведення підсумків роботи як гуртка в цілому, так і досягнень його окремих вихованців.
Художньо - технічний профіль об'єднує гуртки декоративно - прикладної творчості та "виготовлення іграшок - сувенірів". До них залучаються учні молодшого, середнього та старшого шкільного віку.
У змісті роботи гуртків художньо - технічного профілю передбачено ознайомлення вихованців з основами художньо - прикладної творчості, особливостями створення художнього образу із застосуваннями різних художніх технік і матеріалів, формування естетичних смаків, розвиток художнього і технічного хисту.
Виробничо - технічний профіль об'єднує гуртки: радіотехнічний.
До них залучаються учні 6 - 11 класів.
Радіотехнічний гурток орієнтується на формування у вихованців твердих знань з основ радіо - електроніки, розумінню процесів, які відбуваються у радіоелектронних елементах при роботі схеми. Здобуті у процесі навчання теоретичні знання закріплюються практичними роботами - будуються та регулюються електронні пристрої на замовлення інших гуртків. Виготовлення таких закінчених і придатних для користування пристроїв дає надзвичайно важливий результат - гуртківці в одній роботі мають можливість вивчити всі цикли створення нового пристрою: від формування технічного завдання до розробки електричної схеми, макетування, наладки, конструювання печатної плати та корпусу до завершальної наладки всього виробу.
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА
- розвиток творчої особливості дитини, його пізнавальних інтересів та індивідуальних здібностей;
- гармонійного розвитку потреб вихованців і творчого потенціалу;
- виховання самоорганізації та наполегливості в боротьбі за перемогу в конкурсах та змаганнях.