Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 19.04.2024, 18:15
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Позашкільні навчальні заклади

Зв'язок з нами

Національна Гаряча Лінія

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 431

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Події в Україні

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

miskyo-melit.at.ua/

ua.lokando.com/start.php

Освітня он-лайн карта профільного навчання м.Мелітополя

Он-лайн карта мережі "Активна освіта" м.Мелітополя

Пошук

Форма входу

Календар

«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Що відбулося

Урядові та регіональні сайти

Структурні підрозділи методичного кабінету

Архів записів

Головна » 2018 » Лютий » 1 » Міський семінар «У пошуках Інтернет-ресурсів та послуг Google на уроках інформатики»
17:48
Міський семінар «У пошуках Інтернет-ресурсів та послуг Google на уроках інформатики»

31 січня у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №8 в рамках роботи консультативно-тренінгового центру «Активна освіта» відбувся міський семінар для «Школи молодого учителя інформатики» за темою «У пошуках Інтернет-ресурсів та послуг Google на уроках інформатики».

На початку семінару заступник директора з методичної роботи Зінченко К.В. представила вчителів інформатики ЗОШ №8 Москаленко М.В. та Мельник Ю.С. Логічним продовженням заходу стала проведена Литвиненко Ю.О. гра «Циферблат», яка дозволила учасникам краще познайомитися один з одним.
На майстер-класі з теми «Розвиток пізнавальної активності учнів початкової ланки засобами соціальних та навчальних Інтернет-сервісів» Москаленко М.В. поділилася своїм досвідом роботи у цьому напрямку. Учасники ознайомились з такими сервісами: JigsawPlanet, WordArt,Testeach, Padlet, GetLoupe, LearningApps, GoogleClassroom.
Також Москаленко М.В. провела батл з інформатики для учнів 5-х класів. Школярі змагались в трьох конкурсах. У конкурсі «Де  логіка?» учням було запропоновано відгадати термін, закодований у двох малюнках. Другий конкурс – «Найшвидший». Команди виконували вправу в сервісі LearningApps на швидкість. Останній конкурс – «Бій з тінню». Учням необхідно було зібрати он-лайн пазл, щоб відкрити свою літеру. Далі діти знаходили в електронних словниках слова на цю літеру і виписували їх.
Мельник Ю.С. презентувала досвід роботи з впровадження STEM-освіти у школі. Так, у 1 класі здійснюється навчання за педагогічним проектом «Росток», в рамках якого викладається курс «Інформаційна культура». Викладання предмету побудоване на основі інтерактивності та використанні сучасних технологій (3D ручки). В основній школі напрям STEM-освіти реалізується під час виконання індивідуальних навчальних проектів та компетентнісних задач, з використанням програмного середовища. У 7 класі такі завдання виконуються у програмі Scratch з підключенням плати Arduino.
Учнями 8-9 класів в межах вивчення теми «Основи подійно- й обєктно-орієнтованого програмування» реалізовано Всеукраїнський проект «Школа SMART: Arduino and Raspberry Pi для учнів, батьків, вчителів», у першому етапі якого в результаті конкурсного відбору взяли участь 8 шкіл України. Завдяки цьому проекту учні вже в школі можуть утілювати в життя концепцію Інтернет-речей – створювати «розумні» модулі для власного житла або навчального закладу. Ідеї «розумної» школи ми втілюємо в наших проектах за допомогою плат Arduino, міні-комп’ютерів Raspberry Pi та набору сенсорів. Для проекту «Фітокартина в кабінет інформатики» учні створили робота-поливальника та запрограмували світлоїдну лампу для освітлення, підключили різноманітні датчики.

Учителі інформатики показали, як формувати високий рівень інформаційної культури, що відповідає рівню розвитку інформаційних технологій.

Переглядів: 451 | Додав: melmiskyo | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]