|
31 січня у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №8 в рамках роботи консультативно-тренінгового центру «Активна освіта» відбувся міський семінар для «Школи молодого учителя інформатики» за темою «У пошуках Інтернет-ресурсів та послуг Google на уроках інформатики».
|
На початку семінару заступник директора з методичної роботи Зінченко К.В. представила вчителів інформатики ЗОШ №8 Москаленко М.В. та Мельник Ю.С. Логічним продовженням заходу стала проведена Литвиненко Ю.О. гра «Циферблат», яка дозволила учасникам краще познайомитися один з одним.
На майстер-класі з теми «Розвиток пізнавальної активності учнів початкової ланки засобами соціальних та навчальних Інтернет-сервісів» Москаленко М.В. поділилася своїм досвідом роботи у цьому напрямку. Учасники ознайомились з такими сервісами: JigsawPlanet, WordArt,Testeach, Padlet, GetLoupe, LearningApps, GoogleClassroom.
Також Москаленко М.В. провела батл з інформатики для учнів 5-х класів. Школярі змагались в трьох конкурсах. У конкурсі «Де логіка?» учням було запропоновано відгадати термін, закодований у двох малюнках. Другий конкурс – «Найшвидший». Команди виконували вправу в сервісі LearningApps на швидкість. Останній конкурс – «Бій з тінню». Учням необхідно було зібрати он-лайн пазл, щоб відкрити свою літеру. Далі діти знаходили в електронних словниках слова на цю літеру і виписували їх.
Мельник Ю.С. презентувала досвід роботи з впровадження STEM-освіти у школі. Так, у 1 класі здійснюється навчання за педагогічним проектом «Росток», в рамках якого викладається курс «Інформаційна культура». Викладання предмету побудоване на основі інтерактивності та використанні сучасних технологій (3D ручки). В основній школі напрям STEM-освіти реалізується під час виконання індивідуальних навчальних проектів та компетентнісних задач, з використанням програмного середовища. У 7 класі такі завдання виконуються у програмі Scratch з підключенням плати Arduino.
Учнями 8-9 класів в межах вивчення теми «Основи подійно- й обєктно-орієнтованого програмування» реалізовано Всеукраїнський проект «Школа SMART: Arduino and Raspberry Pi для учнів, батьків, вчителів», у першому етапі якого в результаті конкурсного відбору взяли участь 8 шкіл України. Завдяки цьому проекту учні вже в школі можуть утілювати в життя концепцію Інтернет-речей – створювати «розумні» модулі для власного житла або навчального закладу. Ідеї «розумної» школи ми втілюємо в наших проектах за допомогою плат Arduino, міні-комп’ютерів Raspberry Pi та набору сенсорів. Для проекту «Фітокартина в кабінет інформатики» учні створили робота-поливальника та запрограмували світлоїдну лампу для освітлення, підключили різноманітні датчики.
Учителі інформатики показали, як формувати високий рівень інформаційної культури, що відповідає рівню розвитку інформаційних технологій. |