Вітаю Вас Гість!
Четвер, 28.03.2024, 14:13
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Позашкільні навчальні заклади

Зв'язок з нами

Національна Гаряча Лінія

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 431

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Події в Україні

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

miskyo-melit.at.ua/

ua.lokando.com/start.php

Освітня он-лайн карта профільного навчання м.Мелітополя

Он-лайн карта мережі "Активна освіта" м.Мелітополя

Пошук

Форма входу

Календар

«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Що відбулося

Урядові та регіональні сайти

Структурні підрозділи методичного кабінету

Архів записів

Головна » 2016 » Січень » 21 » НАКАЗ про внесення змін до режиму роботи навчальних закладів
01:30
НАКАЗ про внесення змін до режиму роботи навчальних закладів

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

_________________________________________________________________

   72313, м. Мелітополь  вул. Осипенко, 96; тел/факс  44-85-76; E-mail: melgoruo@ukr.net

                                                          НАКАЗ

19 січня 2016                                                                           № 45

Про внесення змін до режиму роботи

навчальних закладів міста у зв’язку

з тимчасовим припиненням занять

 у січні  2016 року

           На виконання розпорядження міського голови  від 19.01.2016 № 58-р «Про термінові заходи у зв’язку з підвищенням захворюваності на ГРВІ»

 

НАКАЗУЮ:

 

1. З 20.01.2016 в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах міста тимчасово призупинити навчально – виховний процес до особливого розпорядження міського голови.

2. Перенести в порядку та на умовах, установлених законодавством, для працівників загальноосвітніх начальних закладів, яким встановлено п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями, робочі навчальні дні з:

  • четверга 21 січня                  - на суботу  13 лютого;
  • п’ятниці 22 січня         - на суботу 27 лютого;
  • понеділка 25 січня       - на суботу 05 березня;
  • вівторка 26 січня                   - на суботу 19 березня;
  • середи 27 січня            - на суботу 16 квітня.

3. Керівникам загальноосвітніх начальних закладів, яким встановлено п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями:

3.1. видати наказ про перенесення робочих днів по школі з попереднім погодженням з первинною профспілковою організацією закладу;

3.2. внести відповідні зміни у графік та режим роботи навчального закладу та погодити з первинною профспілковою організацією закладу;

3.3. проаналізувати погодинне відставання в опануванні програмного матеріалу  з кожного предмету інваріантної складової робочих навчальних планів;

3.4. забезпечити подолання відставання у виконанні державних програм для учнів 5–11 класів через відпрацювання навчального часу в ІІ семестрі користовуючи суботні дні:

  • 13.02.2016 -  за розкладом четверга;
  • 27.02.2016 -  за розкладом п’ятниці;
  • 05.03.2016 -   за розкладом понеділка;
  • 19.03.2016 -  за розкладом вівторка;
  • 16.04.2016 -  за розкладом середи.

3.5. забезпечити подолання відставання у виконанні державних програм за інші дні вимушених канікул через ущільнення матеріалу,  надання індивідуальних консультацій під час додаткових занять та під час навчальної практики в червні 2016 року.

3.6.  забезпечити подолання відставання у виконанні державних програм для учнів 1–4 класів через ущільнення матеріалу на уроках протягом лютого – травня 2016 та надання індивідуальних консультацій під час додаткових занять;

     4. Керівникам загальноосвітніх начальних закладів, яким встановлено шестиденний робочий тиждень,  спланувати проведення навчальних занять по суботах відповідно зі специфікою навчального закладу та - забезпечити подолання відставання у виконанні державних програм через відпрацювання навчального часу за допомогою ущільнення матеріалу на уроках протягом  лютого - травня, відпрацювання пропущених годин на додаткових індивідуальних заняттях з окремих предметів, надання індивідуальних консультацій учням та під час навчальної практики в червні 2016 року.

     5. Керівникам позашкільних навчальних закладів скласти плани відпрацювання за допомогою ущільнення матеріалу на заняттях до кінця навчального року.

6. Керівникам начальних закладів:

6.1. спланувати чергування відповідальних осіб, до обов’язків яких включити контроль за функціонуванням систем життєзабезпечення (тепло, електрозабезпечення, водопостачання);

6.2. забезпечити в підпорядкованих закладах (загальноосвітніх та позашкільних) максимальну ефективну економію споживання водних ресурсів, енергоносіїв: електричної енергії, природного газу шляхом регулювання температури теплоносія згідно з температурним графіком зовнішнього повітря;

6.3.тримати на постійному контролі безперебійне водо-, тепло- та енергопостачання;

6.4. встановити добове чергування технічного персоналу з метою попередження аварійних ситуацій;

6.5. в разі виникнення аварій на інженерних мережах негайно вживати заходів по їх терміновому усуненню та інформувати чергову службу виконкому за тел. 15-80 і господарчу групу УО за тел. 44-89-59.

7. Керівникам дошкільних навчальних закладів на час роботи в ускладненій епідемічній ситуації забезпечити:

- функціонування медичних кабінетів, ізоляторів, наявність необхідного набору ліків;

-  посилення протиепідемічний режиму (обмежити:  доступ  сторонніх осіб до закладу,  кількість масових заходів)

- дотримання температурного режиму, режиму провітрювання, вологого прибирання та проведення дезінфекції в закладі;

- виконання вимог щодо вхідного контролю (ранкові фільтри-огляди), не допускати перебування у групах хворих дітей  з катаральними проявами, підвищеною температурою, кашлем, тощо;

-  запас дезінфекційних засобів та засобів захисту органів дихання;

- проведення моніторингу щоденного відвідування дітьми для своєчасного закриття груп на карантин;

  • активізувати просвітницьку діяльність та санітарно-освітню роботу серед населення щодо методів запобігання захворюваності, факторів ризику зараження, негативних наслідків; організувати роз’яснювальну роботу  серед батьків та дітей з питань профілактики ГРВІ та грипу, оформити наглядну агітацію щодо повідомлення  учасників навчально - виховного процесу  про клінічні характеристики захворювання.

8. Для працівників управління освіти та його структурних підрозділів: апарата, методичного кабінету, господарчої групи, централізованої бухгалтерії залишити робочі дні 20-27 січня 2016 року без змін.

9. Контроль за виконанням наказу покласти на Чернишову О.Ю., заступника начальника управління освіти.

Начальник управління освіти                                                   І.А. Єлісєєв

ПОГОДЖЕНО:

Голова міської організації профспілки

працівників освіти і науки                                                             Т.В.Маненко

 

Чернишова,44-85-06

 

Переглядів: 624 | Додав: melmiskyo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Yuliya  
0
http://ria-m.tv/news/54244/uchitelya_pospeshili_v_sotssetyah_zavershit_karantin.html
так до какого приостановлены занятия?

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]