Вітаю Вас Гість!
Субота, 25.11.2017, 14:09
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Позашкільні навчальні заклади

Зв'язок з нами

Національна Гаряча Лінія

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 424

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Події в Україні

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

miskyo-melit.at.ua/

ua.lokando.com/start.php

Освітня он-лайн карта профільного навчання м.Мелітополя

Он-лайн карта мережі "Активна освіта" м.Мелітополя

Пошук

Форма входу

Календар

«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Що відбулося

Урядові та регіональні сайти

Структурні підрозділи методичного кабінету

Архів записів

Головна » 2017 » Квітень » 24 » Моніторинг в освіті
15:35
Моніторинг в освіті

     21 квітня 2017 року на базі Мелітопольської гімназії №19 в рамках КТЦ "Активна освіта" пройшов семінар для заступників директорів з НВР з теми «Аналіз результатів моніторингу рівня навченості та планування корекційної роботи». Проблема здійснення моніторингу в освіті на сьогодні є надзвичайно актуальною, оскільки саме моніторингові дослідження дають можливість цілісно відстежити реальний стан освіти. Але важливим є не просто моніторинг освіти, а дослідження та прогнозування її поступового динамічного розвитку. Учасники семінару мали можливість переконатися, що моніторингові дослідження, які проводять у гімназії №19, дають змогу отримання об’єктивної інформації про рівень навчальних досягнень та якість знань учнів школи;  встановлення зв’язків між успішністю учнів та результатами роботи вчителів; спрямування роботи всіх учасників навчально-виховного процесу на підвищення ефективності роботи з даного питання; використання отриманих матеріалів на педрадах, батьківських зборах  для оцінки діяльності закладу. Учасники методичного заходу отримали корисні методичні рекомендації щодо організації роботи з цього напряму управлінської діяльності, а також  планування корекційної роботи. Моніторинг має працювати як система, як фактор успіху закладу, педагога, учня.

   

 

Переглядів: 134 | Додав: melmiskyo | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]