Вітаю Вас Гість!
Вівторок, 23.04.2024, 19:09
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Позашкільні навчальні заклади

Зв'язок з нами

Національна Гаряча Лінія

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 431

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Події в Україні

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

miskyo-melit.at.ua/

ua.lokando.com/start.php

Освітня он-лайн карта профільного навчання м.Мелітополя

Он-лайн карта мережі "Активна освіта" м.Мелітополя

Пошук

Форма входу

Календар

«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Що відбулося

Урядові та регіональні сайти

Структурні підрозділи методичного кабінету

Архів записів

Головна » 2018 » Березень » 6 » Інклюзивна освіта Мелітополя
10:43
Інклюзивна освіта Мелітополя
      2 березня на базі Мелітопольської ЗОШ №1 відбувся семінар для заступників директорів з НВР, які опікуються інклюзивною освітою, за темою "Організація та впровадження інклюзивного та корекційного навчання для забезпечення реалізації права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, їх соціалізація та інтеграція у суспільство".

     Учасники мали нагоду обмінятися досвідом щодо організації та впровадження інклюзивного та корекційного навчання. Заступник директора Коновальчук В.Ю. провела майстер-клас "Розвиток пізнавальної діяльності дітей з ООП на уроках у початковій школі" за інтерактивними програмами SMART та EASITEACH. Вчитель англійської мови Булига Ю.О. та вчитель музичного мистецтва Мілюкова Н.П. продемонстрували учасникам семінару практичне втілення інтеграції предметів. У роботі семінару взяла участь учитель-логопед Курасова О.В., яка розповіла присутнім про особливості корекційно-відновлюваної роботи з учнями спеціальних та інклюзивних класів.

     Директор ІРЦ Колодіна Т.В. запросила присутніх на віртуальну екскурсію інклюзивно-ресурсним центром.

     Гості семінару були активними учасниками практичних вправ та ігор, із задоволенням працювали в групах, були "звукорежисерами" під час озвучування казки за допомогою музичних інструментів, обмінювались новими ідеями щодо організації та впровадження інклюзивного та корекційного навчання в освітньому просторі.

   

 

 

 

Переглядів: 817 | Додав: melmiskyo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]