Вітаю Вас Гість!
Неділя, 22.10.2017, 20:03
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Позашкільні навчальні заклади

Зв'язок з нами

Національна Гаряча Лінія

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 424

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Міні-чат

Щоб додати необхідна авторизація

Події в Україні

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

miskyo-melit.at.ua/

ua.lokando.com/start.php

Освітня он-лайн карта профільного навчання м.Мелітополя

Он-лайн карта мережі "Активна освіта" м.Мелітополя

Пошук

Форма входу

Календар

«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Що відбулося

Урядові та регіональні сайти

Структурні підрозділи методичного кабінету

Архів записів

Основні напрямки роботи Центру профконсультації та практичної психології

Центр                                   Психолого-педагогічне забезпечення

Інформаційно-методичний:
>  Семінари, "круглі столи" для шкільних психологів та соціальних педагогів;

>    На  засіданнях Школи молодого психолога та Школи молодого соціального педагога молоді спеціалісти отримують теоретичні та практичні рекомендації, знайомляться з досвідом роботи своїх досвідчених колег, набувають навичок взаємодії з учасниками навчально-виховного процесу та навичок самоорганізації, саморегулювання;


>    Для заступників директорів організовано постійно діючий семінар, метою якого є психологічна просвіта адміністрації навчальних закладів з питань психології та її використання в організації навчально-виховного процесу;

 

>    Психологічна просвіта педагогів. Центр приймає участь у роботі методичних об'єднань, педагогічних рад, психолого-педагогічних семінарів з метою висвітлення основних питань та труднощів, з якими можуть зустрічатися педагоги у своїй роботі.



Аналітико-методичний:
>    Психологічна експертиза - участь в оцінюванні нових технологій навчання та виховання, педагогічних інновацій, визначення доцільності їх використання та впровадження;
>    Участь в атестаційній експертизі діяльності ЗНЗ міста;
>    Аналіз діяльності психологів з певних питань;
>    Створення інформаційно-методичного банку з різних напрямків. Матеріали банку використовуються всіма учасниками навчально-виховного процесу як для поповнення знань, так і для проведення виховних чи корекційних заходів;
>    Розробка програм та методичних рекомендацій. Працівниками Центру профконсультації та практичної психології розроблено понад 45  програм та рекомендацій.

Соціально-психологічні дослідження:
>   СПД  за запитом адміністрації міськуо;
>    Моніторинги з питань психологічного забезпечення навчально-виховного процесу.


Профдіагностика і профконсультація:
>    Групова діагностика особистісних якостей учнів 9-х  класів ЗНЗ міста, їхніх інтересів, нахилів;
>    Індивідуальні консультації з учнями;
>    Складання бази даних на кожного дев'ятикласника (особисті плани, інтереси, особистісні особливості, потенційні можливості та професії, яким вони надають перевагу);

>    Консультування класних керівників, батьків учнів;
>    Надання рекомендацій адміністрації ЗНЗ щодо вибору профілю навчання;
>    Допомога у комплектуванні нових навчальних груп у ЦТП та ПОМ.


Консультативно-корекційний:
>    Групові консультації при ШМП. Молоді психологи гостро відчувають потребу у координації діяльності, у методичному оснащенні, консультаціях у складних випадках. Саме для вирішення цих питань при Школі молодого психолога  організовано групові консультації для молодих спеціалістів. тематика консультацій обирається за запитом;
>   Організація консультативних пунктів за певними напрямками;
>   Індивідуальне консультування дітей, батьків, педагогів;
>   Групове консультуванням проводиться, в основному, для педагогічних працівників: психологів, класних керівників, педагогів, адміністрації шкіл. Є групові консультації, що проводяться щорічно;


Психопрофілактика:
>    Поширення спецкурсу з психології "Тренінг мислення". Програма спецкурсу "Тренінг мислення" на учнів чотирирічної початкової школи. Мета програми комплексний розвиток особистісних сфер молодшого школяра. В основі занять - ігри та розвиваючи вправи , що відповідають віковим особливостям молодших школярів.
>    З метою створення умов для забезпечення психологічного та емоційного комфорту школярів, психологічного забезпечення виховного середовища, підвищення психологічної культури педагогічного колективу в цілому та кожного педагога, з 2005 року організовано роботу мобільних груп. Їх учасники (психологи  шкіл та ЦППП) готують заняття з певної теми та проводять їх у навчальних закладах, за запрошенням. 
 


Корекційно-відновлювальни
й
>    Проведення корекційних  заходів з різних напрямків на базі шкіл; 
>    Проведення тренінгів;
>    Індивідуальна корекційна робота за запитом.